keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Helppoa ruokaa

Loistavia treenejä tulee nyt tehtyä! Ihan kuin olisi uudestaan aloittanut treenaamisen ja jokin kuherruskuukausi menossa ;) Katsotaan kauanko sitä jatkuu...

Päivän ostokset
Omien treenien lisäksi ryhmäliikunnan ohjauksia on ollut keskimäärin seitsemän tuntia viikossa. Silloin saakin miettiä syömisiään sen kannalta, että varmasti palautuu hyvin. Energiavarastot pitää täyttää seuraavaa päivää varten.



Palautuminen onnistuu esim. tällä erinomaisella salaatilla. Olen täysin suuruudenhullu kun puhutaan ruoasta. Itse asiassa minuahan ei saisi ollenkaan päästää ruokakauppaan suunnittelemaan "jotain hyvää ruokaa". Koska jos teen vaikka salaattia, siihen pitää tulla kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Tämä sisälsi jääsalaattia, salaattimixiä, kurkkua, punaista, vihreää ja keltaista paprikaa, kirsikkatomaatteja, aurinkokuivattuja tomaatteja, fetaa, broileria, riisiä, kananmunaa ja oliiviöljyä. Kylkeen pala ruispatonkia. Maistuvaa ja nopeasti valmistettua.
Maustamatonta, rasvatonta jogurttia appelsiinin kera

Nopean, helpon ja terveellisen ruoan reseptejä olisi tarkoitus keräillä, jotta niitä voisi jatkossa hyödyntää asiakastyössä. Eli jos teillä on hyviä reseptejä, joita saa käyttää, niin tänne vaan!

Monet pohtivat arkiruoan tekemistä ja tarkoituksena olisi kerätä kokoelma helppoja reseptejä, joiden vuoksi keittiössä ei tarvitsisi viettää ihan koko iltaa. Silti ruokiin olisi hyvä sisällyttää mahdollisimman vähän eineksiä ja runsaasti kasviksia.

Kasvisrikasta viikon jatkoa!


Viikko kuluu myös tällaisissa merkeissä!

Ei kommentteja: