lauantai 10. toukokuuta 2014

Mitäs sitten syötäisiin?

Heti dieetin jälkeen minusta tuli totaalisen laiska ruoanlaittaja. Eväät jäi aina tekemättä ja frozzypackin kannet pyörivät missä milloinkin, mutta eivät koskaan pakkasessa, missä niiden kuuluisi olla. Treenikassi täyttyi proteiinipatukoista ja muista yhtä ravintorikkaista välipaloista. Suunnitelmallisuus katosi päivistä täysin. Nyt suunnitelmallisuuteen on palattava, sillä seuraavat kolme viikkoa tulevat olemaan niin kiireiset, että tuskin kissa ehtii sanomaan. Saati ruokaa laittamaan.

Olenkin lähiaikoina tehnyt lähinnä maailman helpoimpia ruokia, jotka olen ristinyt uusavuttoman aterioiksi. Onnistuvat siis ilman minkäänlaista ruoanlaittotaitoa :)

Kasvissuikaleita, broileria ja riisiä öljyssä paistettuna,
lisänä tomaattia

Matkoilla olevan helppo välipala

Spagettia, paprikaa öljyssä ja kinkkusuikaleita

Purkillinen ruokakermaa mukaan ja ääntä kohti!
Broileria uunista, salaattia, paprikaa, fetaa ja aurinkokuivattua tomaattia
valkosipulipatongin kera

Rahkaa, ananasta, banaania ja cashewpähkinöitä ennen treeniä

Herkutteluun Kolmen kaverin jäätelöä

Ensimmäistä kertaa Punnitse & Säästä -kaupasta,
ihan en vielä vakuuttunut...

Laiska ruoanlaittaja kävi Mäkkärin pestosalaatilla

Herkkupuuro ennen treenejä; Elovenan valkosuklaa-mansikkapuuroa,
banaania, persikka-Bonnea, cashewpaähkinöitä ja raejuustoa
 

Prismaan oli ilmestynyt herkkupähkinöitä

Kiitos tiimini Koiviston Iskun yhteistyökumppanille Hartwall Novellelle kesäjuomista!

Aprikoosi &Jasmin oli älyttömän hyvää!
 
Joskus käy pieni työtapaturma ja ruoasta tulee näinkin väritöntä...


Kappas, oon saattanut käydä treenaamassakin
kaiken syömisen ohella

Juoksutreenien jälkeen hymyilyttää
Tosiaan treeni-into alkaa palata ja tiimikavereiden kanssa on myös juoksutreenejä vedetty. Tänään mm. mäkivetoja kaveri reppuselässä... Vähän ehkä hapotti. Mutta aivan sairaan siistiä! Eikä hapotus onneksi kestä kauaa. Aamulla jaksaa jo palauttelevalle lenkille. Ja illemmalla kävin vielä rinnan ja hauikset treenaamassa.

Kisojen jälkeen treenipainot ovat olleet hieman normaalia alhaisemmat. Osin johtuu varmaan siitä, että kisojen jälkeen tuli muutama viikko, jolloin en pahemmin salitreeniä tehnyt, sillä kaikki aika meni töihin ja ohjauksiin. Nopeasti voimatasot kuitenkin palaavat ja toivottavasti kohta päästäisiin jo ohi entisten treenipainojen. Tai pakko se on päästä, koska pikkusiskoni on tulossa treenipainoissa ohi ja sehän ei käy päinsä! Loistava kilpailuasetelma siis edessä, hyvää kiritystä ;) Ei muuta kuin uusia treenejä kohti siis!

Ei kommentteja: